A Dogecoin alapítója beszólt a hirdetőknek: „A ti hibátok!”

Kriptomagazin dogecoin
google-newss

Kövess minket a Google Hírekben

A Dogecoin alapítója, Billy Markus fontos üzenetet osztott meg a hirdetőknek az olyan közösségi médiaplatformokon, mint az X. Az X-en hangos aktivistaként ismert Dogecoin-alapító feltárta a legfontosabb okokat, amelyek miatt a felhasználók blokkolják az idővonalukon felbukkanó hirdetéseket.

memeindex banner

Malware kihívás

A Dogecoin alapítója szerint a felhasználók kisebb valószínűséggel blokkolják a hirdetéseket, ha a weboldalakon a hirdetők nem hoznak létre többé rosszindulatú programokat és egyéb ostobaságokat tartalmazó felugró pop upokat. Észrevételeit az X-hez hasonló közösségi médiaplatformokon történő átverésekkel kapcsolatos növekvő aggodalmak miatt tette.

Különösen a Web3 világában sokan használják a közösségi médiát a felhasználókkal való kapcsolattartás egyik fő csatornájaként, és a csalók általában kihasználják ezt. Különböző alkalmakkor olyan kriptoprojektek, mint a Shiba Inu (SHIB) és a Ripple figyelmeztetést adtak ki közösségeiknek, hogy óvakodjanak a hamis állításoktól az X-en. Ahogy Billy Markus megjegyezte, a hirdetők a hibásak azért, mert a felhasználók blokkolják a hirdetéseiket.

A Dogecoin alapítójának posztjára reagálva a felhasználók megjegyezték, hogy továbbra is hasznosabb, ha a projektek, weboldalak vagy hirdetők csak ragaszkodnak ahhoz, hogy igazat mondjanak az ajánlatukról.

A felhasználóknak mindig meg kell védeniük magukat, különösen a kripto ökoszisztémában, ahol egy rossz kattintás a közösségi médiában a számlájuk / pénztárcájuk feltöréséhez és lenullázásához vezethet.

Szeretnéd megtudni, hogyan ellenőrizheted, hogy milyen oldalakra csatlakozott a tárcád? Olvasd el a MetaMask útmutatónkat, ami hasznos lehet.

Átverések a kriptóban

Ahogy a digitális valuták ökoszisztémája fejlődik, úgy válik egyre kifinomultabbá a bűnözés is. Éppen a múlt héten számolt be a U.Today arról, hogy egy Bitcoin-bálna összesen 1155 BTC-t veszített el, ami 2024 egyik legnagyobb rablását jelenti. Bár az elmúlt években számos ilyen jellegű, kapcsolódó csalást jegyeztek fel, mindig is volt egy stratégia a véget nem érő csalások ellen. Ez a közösség tudatosságának növelésén múlik.

A Shiba Inu és a Ripple vezetőinek rendszeres érzékenyítése mellett nemrég Charles Hoskinson, a Cardano alapítója is csatlakozott a trendhez, és összességében az AI Deepfakes szerepére világított rá. A lényeg az, hogy a hirdetésekben szereplő túl jó ahhoz, hogy igaz legyen ajánlatok potenciális pénzlehúzók, amiktől óvakodni kell.

 

Tájékoztatás

A kriptomagazin.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!

A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptomagazin.hu felelősséget nem vállal.

Ezt olvastad már?