A latinóknak szól a Coinbase új reklámkampánya

coinbase reklam
Fotó: Coinbase YouTube
google-newss

Kövess minket a Google Hírekben

Az amerikai kriptovaluta tőzsdéje, a Coinbase, egy új, 2 millió dolláros reklámkampányt indított, amely a latin választók és fogyasztók megszólítását célozza.

cryptoallstars banner

A Reuters június 20-i híre szerint a kampány része a kriptoipar szélesebb körű erőfeszítéseinek, hogy támogatást szerezzenek az ügyükhöz kedvezően viszonyuló politikusoktól. A reklámkampány a kriptovalutát hatékony és költséghatékony pénzküldési módszerként népszerűsíti külföldre.

A reklámban egy fiatal férfi szerepel, aki a Coinbase USD Coin segítségével küld anyagi támogatást nagyanyjának Mexikóba, kiemelve, hogy a Coinbase Wallet alkalmazás használata díjmentes, szemben a hagyományos pénzküldési szolgáltatások által felszámított átlagos 6,18%-os díjjal.

A jelentés követi az egykori házelnök, Paul Ryan legutóbbi felszólítását a törvényhozók felé, hogy fontolják meg egy megfelelő kripto szabályozási keretrendszer létrehozását. Ryan kiemelte, hogy a stabilcoinok erősebb dollárt eredményezhetnek:

„Egy megbízható, kiszámítható szabályozási keretrendszer a stabilcoinok számára kétpárti támogatással bír a Kongresszusban, és drámai módon kiterjesztené a digitális dollárok használatát egy kritikus időszakban. Választási évben, tekintettel a várható csúnya politikára, igazán szükségünk van egy sikerre.”

Rendkívül jól célzott a reklám

Annak érdekében, hogy maximalizálja a latin nézők körében elért hatást, a Coinbase a Copa America labdarúgó-bajnokság alatt hirdet majd az Univision csatornán. A kampány Kaliforniára, Texasra és Washington D.C.-re összpontosít. Antonio Villaraigosa, Los Angeles korábbi polgármestere támogatta a kampányt:

„A hagyományos pénzügyi rendszerünk nem működik a színes bőrű közösségek számára, akik aránytalan akadályokkal szembesülnek a vagyonépítés minden szakaszában.”

Egy 2022-es Mastercard felmérés szerint a latin-amerikai fogyasztók egyre inkább keresnek kriptovalutával és digitális fizetésekkel kapcsolatos szolgáltatásokat, a válaszadók 51%-a már végzett tranzakciót kriptovalutával. A felmérés azt is megállapította, hogy a latin fogyasztók 86%-a legalább egy új fizetési módszert használt 2022-ben, ami azt jelzi, hogy a régióban növekszik az új pénzügyi technológiák elfogadottsága.

A Coinbase reklámkampánya csak egy a sok közül, amelyet a vállalat és a szélesebb kriptoipar vállalt. 2022 augusztusában a Coinbase elindította a Stand With Crypto nevű, adómentes szociális jóléti csoportot, amely a kriptovaluta tulajdonosokat és választókat képviseli. A szervezet gyorsan több mint 1 millió tagot szerzett, ami aláhúzza a kripto közösség jelentős választási befolyását.

A kriptoipar idén több tízmillió dollárt költött amerikai választásokra, célzottan meghatározott versenyeket támogatva és pro-kripto politikai akcióbizottságoknak adományozva. Az iparági cégek, köztük a Coinbase által adományozott 78 millió dollár a Fairshake számára egy ilyen példa.

 

Tájékoztatás

A kriptomagazin.hu oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások, cikkek nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást. Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon befektetési tanácsadóval!

A cikkekben megjelenő esetleges hibákért téves információkból eredendő anyagi károkért a kriptomagazin.hu felelősséget nem vállal.

Ezt olvastad már?

Hirdetések
×trezor black friday